Om meg

Jeg er gift med min mann Yngve og sammen har vi vår kjære sønn Tobias (1 år)og våre 3 hunder Cira,Amira og Igor.

7. mars 2009

5 Mars

Den 5 mars 1986 kom jeg til verden på Bodø sykehus kl 01 35.

Jeg har hatt en fin oppvekst og vil takke begge mine familier for at de har gitt meg det, hva skulle jeg gjort uten dere. Uten dere vet jeg ikke hvordan livet ville vært i dag uten å gå for mye inn på hva og hvorfor. Jeg er Veldig glade i dere alle.



I dag da jeg kom hjem fra jobb ble jeg møtt av Tobias og Yngve med 23 nydelige røde roser.









Siden det ikke skulle være noe feiring i dag så dro vi på Abelone å spiste middag, Tobias spiste blekksprutpølse med chips, yngve og jeg spiste biff med tilbehør, det var et nydelig måltid. Til desser ble det karamellpudding og is. karamellpuddingen vi fikk er den beste jeg noen sinne har smakt, mmmmmmmm.Etterpå skulle vi hjem, men neimen ble det mer.
Yngve stoppet utenfor klinikk 82 og sa at jeg skulle gå inn der, jeg ble jo selvfølgelig tatt på sengen ,hadde aldri trodd at han kunne finne på noe slikt, han overrasker stadig:)
Da jeg kom inn visste de hvem jeg var og fortalte meg at jeg skulle få spabehandling:):)
det var helt utrolig 30 min bare til meg og min kropp:)
Fikk massasje,voksing og ansiktsmaske, det var helt hærlig,kunne vært der en hel dag.
Tusen takk for denne dag mine kjære gutter ,jeg elsker dere av hele mitt hjerte:)


Senere på kvelden ringte alle i familen det ble over to time i telefonen, det var så godt å høre stemmen deres, ble velsig rørt da Ellen og tantebarna ringte å sang for meg savner dere alle.


Fikk smykke og armbånd fra Tina min søte arbeidskollega og et stort kort som sang "happy birthday" .



Fikk ullsokker og smykke fra ingermanns vei og heimlaget veske fra tante og onkel i br sund:)
Tusen tusen takk:)

Og tusen takk for alle hilsningene jeg har fått i anledning min 23 bursdag.


2 kommentarer:

Anonym sa...

ååååååååååååååååååååååå-jeg vil også på spa!!!MISUNNELIG! MISUNNELIG! Men det var deg vel undt! Flott at du hadde en så fin bursdag!
GLAD I DEG!

Nunne sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååå, jeg ville vært der på dagen din :)
bare vært der og klemt deg :))
Men men, jeg var influensk, greit at jeg ikke kunne klemme deg da da!
Men, jeg er også, som Ellen,
VELDIG GLAD I DEG, INGVILD!

Koselig innlegg om Tobias sin bursdg! Artig kar, han Tobiasen.
Og han Yngve, han e jo drømmemannen! Ikke kunne MIN mann funne på no sååå herlig til bursdagen min :)
Kos dåkk på siste rest av helga!
Klem fra meg og hilsen fra resten av huset.