Om meg

Jeg er gift med min mann Yngve og sammen har vi vår kjære sønn Tobias (1 år)og våre 3 hunder Cira,Amira og Igor.

21. juni 2008

Glomfjord:)

På torsdagen satte hele familien Larsen seg i bilen og kjørte strake vegen til glomfjord:)
Vi hadde ikke fortalt dem at vi skulle komme så det ble en stooor overraskelse for familien Gjersvik:) Min søster Ellen var den eneste som visste at vi skulle komme og hun fikk en stor oppgave med og klare å holde familien hjemme, de hadde nemlig tenkt seg en tur på hytta, men oppfinnsomme Ellen satte i gang med bilvasking....I det hun var ferdig var vi fremme:)

Fredag dro vi for å se demmningene på Glomfjellet og Lørdag dro vi til svartisen.... Vi stooor koste oss alle.

Svartisen

Storglomvannet


Storglomvannet



Tobias og Nicolai.




Far med Igor og Amira:)





MOR:)






6 kommentarer:

Anonym sa...

Skal vi spille millionær??????
TAKK FOR en kjempekoselig helg! Jeg storkosa meg!!YOU ARE THE BEST!

Nunne sa...

Ja, du Ingvild, du Ingvild!
Du gav oss en skikkelig overraskels den 18.mai, og no kom dåkk på besøk like uventa! Så no er e spent på neste trekk :)
Senda en sekk med nattaklemmer over fjellet!Dl med han Yngve og han Tobias. Men DU skal ha mest!
Glad i deg, jenta mi!
Klem fra mor...

Anonym sa...

nor komer du neste gang til glomfjord? hilsen mæ

Nunne sa...

Så artig....
No har snart heile familien BLOGG ;)))))
Dåkk får mas på ho Tove, ho heng ette som vanlig...
God klem fra ho mor.... Ska tru om dåkk e kommen heime fra sverige?

Nunne sa...

Har du sette at du har fått to awarder?

Nunne sa...

Vil du sjå tell å lægg inn nån nye bilda her!!??

Klæmma fra Glomfjord