8. jan. 2009

FOR DERE SOM ER VELDIG TÅLMODIGE MED MEG...

Hei alle sammen. Jeg kan vel ikke unskylde meg,men jeg er veldig treg av meg:)


Endelig ble det jul,her står vi og venter på nissen vi så at han gikk på båsmoen da vi var på vei hit så der er vell ikke lenge før han kommer.






Endelig kom nissen,Oliver er i full gang med å pakke opp første pakke... men hva er det nissen ser etter?





Ennda flere pakker,Tobias syntes nissen var litt skummel, men jeg er litt enig men han for da jeg var lita så syntes jeg også at nissen var skummel,men jeg hylte å skrek,men det gjorde ikke Tobias han bare snudde seg bort...



Vanskelig å se hva det står:)




Tobias fikk " my first car" hos bestemor og bestefar fra Vega i jule gave.






Har ble så stolt av den. Det ble ekstra stas da pappa kom for å hjelpe meg slik at jeg kom meg fremover:) Tusen takk for alle de flotte pakkene vi fra alle sammen:)

1 kommentar:

Nunne sa...

Guri, kor artig å titte innom jula hos dåkk! E ha ikkje lagt ut ett einaste julebilde..... ha tatt noen få, men de har e på kamera enno...

TOBIAS ER GULLKLUMPEN!
Klem han fra meg!