8. jan. 2009

Mine to gullgutter.



Tobias dypt konsentrert oppe på zorro:) Han prøvde å holde seg fast,men det var ikke helt enkelt med vottene på...







Fine Gutten som jeg har reddet fra slakteriet 2 ganger.
Hans fulle navn er Mr Zorro,han er en svensk varmblodstraver på 21 år,170 høy og er snill som dagen er lang. Han står sammen med to av sine gode venner på løkberg og stortrives. Jeg forguder han og håper på mange gode år sammen med han,selv om han begynner å bli litt gammel til å være en traver.






Her er jeg den stolte eier. Han er litt sulten tenker bare på mat, var ikke helt villig til å bli fotografert.



1 kommentar:

Nunne sa...

Tenk at du BLOGGER, Ingvild!
Kjære tid, det var artig!
Gamle svarten er bare god, til å være pensjonist...haha...

Det var en flink rytter, hvertfall.
Gleder meg kjempemasse til neste uke ! :)
Nyttårsklemmer fra mor Nunne.