Om meg

Jeg er gift med min mann Yngve og sammen har vi vår kjære sønn Tobias (1 år)og våre 3 hunder Cira,Amira og Igor.

7. mars 2009

Tobias 1 år:)

For et år siden ble jeg nybakt mamma, og beundret min nydeligste sønn for første gang. Dette året har gått vanvittig fort, men det er vel ofte slik at tiden flyr når en har det bra:)

Vi feiret bursdagen med familien.

Til neste år blir det vel en mer avansert kake regner jeg med, så derfor ble det bare en helt enkel marsjipankake med banan,daim og jordbær. Den ble faktisk veldig god.Jeg bakte også en surmelkskake(sjokoladekake)for barna i familien er så glade i den,men den tok jeg ikke bilde av.





Her sitter bursagsbarnet å følger godt med på hva søskenbarna hans Oliver og Sondre gjør me lekene hans. Oliver prøver å lære han å kjøre tråkkemaskin og Sondre prøver å lære han å hamre.

Her har storgutten fått på seg klærne han fikk av bestemor og bestefar,han fikk så mye fine klær i bursdagsgave noe passe og noe stort,mamma er hvertfall veldig fornøyd.









Søtingen vårres har blitt så stor:)









Han fikk sykkel ho bestemor og bestefar og måtte selvfølgelig prøve den litt selv om han er litt for liten ennda:) Det ble en vellykket bursdag og takke alle for gavene og hilsningene til vår kjære sønn:)

Ingen kommentarer: